pondelok 5. mája 2014

Po roku.


.balkónové radosti.

Tentokrát ma. vôbec netušila, čo nakúpi. Nemala žiadnu predstavu, ako to má vyzerať. A mala nakúpené raz-dva. Valašská záhrada zatvárala brány o piatej popoludní a ma. s jo. dorazili po pol piatej. Veľa času teda nebolo. Prešli sa pomedzi farebnú záplavu, tam a späť a vrátili sa tam, kde sa im to páčilo najviac. Pani (poľka) bola veľmi milá. A polština je reč čarovná. ma. vyberala čo jej padlo do oka. Muškáty, begónie, gazánie, verbeny, drobné kvietky na doplnenie truhlíkov a ešte zopár takých, čo po mene nepozná, no veľmi sa jej zapáčili. Vôbec sa jej nezdalo, že je toho viac ako dosť. Tak, ako každý rok, bola toľko očarená, že prestala vnímať čas a priestor a oddávala sa kvietko.radosti. 
ma. ľúbi kvietky. veľmi. Ich farby, vône, tvary. Robia jej veľkú radosť, tešia, sú to tiché a krásne spoločníčky. Na jej malý balkón sa ich nezmestí toľko, koľko by si priala, no je vďačná, že ten malý balkón má a môže sa oddávať tejto kvietkovanej radosti. 
Dnešné dopoludnie bolo vyhradené pre kvietky. Skoro ráno ma. všetko potrebné nachystala, naliala si do pohára obľúbenú kofolu :o) a pustila sa do sadenia. Najkôr zaplnila truhlíky, potom kvetináče, ešte vymeniť žltú begóniu s bielou, doložiť fialovú verbenu a je to. Nanečisto dala truhlíky na miesto, odišla, aby po chvíli prišla, bola spokojná a tak sa mohlo začať naozajstne. Truhlíky napevno uchytila, kvetináče ešte chvíľu premiestňovala, až aj tie našli svoje miesto, dopila kofolu, popolievala zasadené kvietky, upratala balkón.. Tak. a je hotovo. 
Teším sa. Veľmi. Budem sa o vás kvietky moje, starať najlepšie ako viem. a najmä s láskou.
Beriem do rúk novú knihu od obľúbeného autora, varím meduňkový čaj a spokojne si sadám do kresla. 
Ďakujem za dnešné dopoludnie. Tiché, krásne a voňavé.






















Pred rokom. Tu.

4 komentáre:

  1. Martinko, já tam taky chtěla. A jako vloni jsem měla směnu. Tak příští rok:-). Ale krásně jsi nakoupila a zasadila.Věra♥

    OdpovedaťOdstrániť
  2. kouzelná kouzelnice ma..kouzlí barevné obrazy, kouzelně...skutečná kouzelnice

    OdpovedaťOdstrániť
  3. jéé.. :o) milé ♥♥♥. ďakujem za zastevenia a vaše stopy°°°..OooooO...OOoo....°.°.:°:°...o

    OdpovedaťOdstrániť