streda 15. mája 2013

Dnes sa ma. strašlivo tešila. Z práce odišla o chvíľočku skôr. Cestou si užívala nezvyčajne prázdne ulice, modro nad hlavou, rozkvitnuté kvietky popri chodníkoch, modravú studničku hompáľajúcu sa na jej krku i melódie hrajúce do uška.
Mala namierené do kvetinárstva. ma. miluje kvietky. a drievka. a šišky. a kamienky. a mušle. a ešte veľa iných vecí, ktoré nájde v lese či na lúke a nosí si ich s radosťou domov.
Vošla do kvetinárstva, prechádzala medzi regálmi, sem a tam, znova tam a späť.. Nasávala do seba vôňu kvietkov, tešila sa farbičkami a premýšľala ktoré si vyberie, keď už si nemôže odniesť z každého druhu aspoň jeden.. Nakoniec vybrala a mala ohromnú radosť. Doma už bolo všetko pripravené, a tak sa mohlo začať sadiť :o)
ma. si uvarila kávu do svojho obľúbeného hrnčeka, sadla si na balkón a premýšľala ako a kam čo zasadí a ktorý kvietok s ktorým bude najlepší (a najkrajší :o)) sused. V tom zazvonila pani poštárka. Doniesla balíček, krásny, voňavý, očakávaný. Kvietky, pripravené do svojich nových truhlíkov, pozerali, čože to tá ma. tak nedočkavo rozbaľuje sediac na balkóne na staručkom stolčeku. a ma. sa usmievala, tešila, bola dojatá a mala obrovskú radosť. V balíčku našla poklady, radosti, očakávané i nečakané, milé slová, mačiatko v záhrade a ďalšie dve na guľatých kolečkách :o) to budú podložky pod hrnčeky. Júú.. prekrásne! a nechtík :o)
Všetky nové radosti odložila na stolček a obalená do radostí sa pustila do sadenia.
Keď bolo všetko hotové, ma. so spokojným výrazom pozorovala výsledok svojej popoludnajšej práce. Dopila kávu a žasla koľko radosti a lásky dnes dostala. Ďakuje za to. Za to, že sa môže obklopovať radosťami, že môže pozorovať svet voľne plynúci okolo a občas splynúť s ním. Svet farieb, vôní, radostí. Smútky k nemu patria tiež. Ale o tých až inokedy. ma. ďakuje všetkým milým, ktorý sa dotýkajú jej života, obohacujú, ukazujú jej iný uhol pohľadu a tešia.
A tak iba že, poďakovanie najväčšie na svete. Inak to nevie.
S láskou ma.


































6 komentárov:

  1. Každý máme rádi
    svůj hrníček kávy
    někdo sladší
    jiný hořký
    každému jinak chutná
    kousek Lásky
    někdo ji vidí všude kam pohlédne
    jiný hledá ani v sobě ji nezahlédne
    Buďme šťastní za každý kousek
    své dobré kávy.

    S milým pozdravením....pherenis

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásně jsi se obalila do radostí:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásná balkonová reportáž:-))
    Ajka

    OdpovedaťOdstrániť
  4. nádherné to chvíle, krásný to den ♥

    OdpovedaťOdstrániť