štvrtok 18. septembra 2014



Všetko je tak, ako byť má. To iba občas sa nám zdá, že sa veci dejú inak. Inak, ako by sme chceli, inak, ako sme si naplánovali.
Dostala som ponuku pracovať na recepcii. V novej hale, v krásnom, čistom prostredí. Nezaváhala som ani chvíľu a hneď mi bolo jasné, aká bude moja odpoveď.
Mám rada svoju terajšiu prácu. Mám rada, keď za sebou niečo vidím. Často je to náročné. Je veľa povinností, napätia, okolo zúria žabo.myšie vojny a celá tá zodpovednosť je stresujúca. No napriek tomu všetkému, ju mám rada. A nevymenila by som ju.
Pán riaditeľ, ďakujem za možnosť. Vážim si vašu ponuku. Vážim si vás. No ak môžem, zostanem tu, kde som. Práca na recepcii nie je pre mňa. Necítim sa dobre, keď som veľmi na očiach. Tu, v našej novej kancelárii je mi fajn. Práce sa nebojím.
Zajtra, cestou z práce, kúpim pár nových kvietkov a kvetináčov. Do práce. Nech nám tam je dobre i krásne.
Na stene pri stole visí obľúbený obrázok. Nablízku sú vždy radosti od milých. Vrecko plné gaštanov.
Všetko je tak, ako byť má. I my sme presne tam, kde máme byť. A tak je to dobre.



PS: A nemám rada pozlátku.. ale o tom až nabudúce.




***


 ***


.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára